αγορών είναι άδειο!
Online παραγγελία. Προσθέστε τα επιθυμητά προϊόντα στο καλάθι σας. Για να μπει το προϊόν στο καλάθι, κάντε κλικ στο εικονίδιο »Προσθήκη στο καλάθι« στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας. Μόλις τοποθετήσετε όλα τα επιλεγμένα προϊόντα στο καλάθι σας, κάντε κλικ στο εικονίδιο »Στο ταμείο«, όπου καταχωρείτε όλα τα στοιχεία σας, επιλέγετε τη μέθοδο πληρωμής και παράδοσης και τέλος κάνετε κλικ στο εικονίδιο »Επιβεβαίωση παραγγελίας«. Εάν η παραγγελία πραγματοποιηθεί με επιτυχία, στη σελίδα θα εμφανιστεί το μήνυμα »Σας ευχαριστούμε για την παραγγελία σας!«.
Παραγγείλετε τηλεφωνικά στο 211 23 43 231. Οι τιμές και τα προνόμια είναι τα ίδια με την ηλεκτρονική παραγγελία. Εάν έχετε κωδικό έκπτωσης, ενημερώστε τον σύμβουλο.
Παραγγελία μέσω e-mail στο info@futunatura.gr. Στο μήνυμα, παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία σας, τα προϊόντα που επιθυμείτε και τη μέθοδο παράδοσης. Οι σύμβουλοί μας θα δημιουργήσουν την παραγγελία και θα σας ειδοποιήσουν. Οι τιμές και τα προνόμια είναι τα ίδια με αυτά της online παραγγελίας. Εάν έχετε κωδικό έκπτωσης, γράψτε τον στο μήνυμα.
Κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του καλαθιού στην πάνω δεξιά γωνία της σελίδας, θα αποκτήσετε πρόσβαση στο καλάθι σας. Μπορείτε να αλλάξετε την ποσότητα του προϊόντος πληκτρολογώντας τον επιθυμητό αριθμό ή κάνοντας κλικ στο + ή στο - της ποσότητας. Για να αφαιρέσετε ένα προϊόν από το καλάθι, κάντε κλικ εικονίδιο του κάδου (αφαίρεση) στη δεξιά πλευρά της σελίδας.
Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι έχετε καταχωρήσει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την παραγγελία σας στο ταμείο. Ελέγξτε μήπως κάποιο κουτάκι είναι κόκκινο και βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει το κουτάκι, με το οποίο συμφωνείτε με τους όρους και τις προϋποθέσεις.
Εάν η αγορά δεν ολοκληρωθεί μετά την υποβολή της παραγγελίας και η σελίδα αργεί να φορτώσει, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η παραγγελία να μην έχει πραγματοποιηθεί επιτυχώς. Αυτό μπορεί να συμβεί κατά την πληρωμή με πιστωτική κάρτα - σε αυτή την περίπτωση, διακόψτε τη διαδικασία φόρτωσης και πραγματοποιήστε την αγορά αργότερα από άλλη συσκευή ή επιλέξτε άλλη μέθοδο πληρωμής.
Εάν αδυνατείτε να επιλύσετε το πρόβλημα, παρακαλούμε καλέστε μας στο 211 23 43 231 ή γράψτε μας στο info@futunatura.gr.
Φυσικά. Όταν καταχωρήσετε τα στοιχεία σας, κάντε κλικ στο πεδίο «Αποστολή σε άλλη διεύθυνση». Θα ανοίξει ένα νέο παράθυρο όπου θα πληκτρολογήσετε τη διεύθυνση παράδοσης, που επιθυμείτε.
Κάντε κλικ στο σύνδεσμο «Ακύρωση παραγγελίας», που θα λάβετε με το email επιβεβαίωσης.
Μπορείτε επίσης να ακυρώσετε την παραγγελία σας καλώντας μας στο 211 23 43 231 ή στέλνοντας email στο info@futunatura.gr. Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για την ακύρωση της παραγγελίας σας το συντομότερο δυνατό, καθώς αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να αποφύγετε περιττά έξοδα αποστολής.
Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για την ακύρωση της παραγγελίας σας το συντομότερο δυνατό για να αποφύγετε περιττά έξοδα αποστολής. Εάν το δέμα έχει ήδη αποσταλεί και δε μπορούμε να ακυρώσουμε την αποστολή, θα φτάσει στη διεύθυνση παράδοσής σας. Εάν δεν επιθυμείτε το δέμα, παρακαλούμε να αρνηθείτε την παραλαβή του, ώστε να επιστρέψει σε εμάς.
Μπορείτε να αλλάξετε τα προϊόντα με διάφορους τρόπους:
1. Εάν η παραγγελία δεν έχει ακόμη αποσταλεί και δεν έχετε ακόμη πληρώσει γι' αυτήν, ακυρώστε την και υποβάλετε εκ νέου την παραγγελία.
2. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης στο οποίο θα βρείτε το σύνδεσμο «Θα θέλατε να επεξεργαστείτε την παραγγελία σας;» και να καταχωρήσετε την αλλαγή.
3. Μπορείτε να κάνετε την αλλαγή στην παραγγελίας σας, επικοινωνώντας μαζί μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr.
Εάν το πακέτο έχει ήδη αποσταλεί, δε μπορείτε πια να τροποποιήσετε την παραγγελία ή να ακυρώσετε την αποστολή.
Μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία παράδοσης γράφοντας μας ένα μέιλ ή απαντώντας στο e-mail που λάβατε όταν κάνατε την παραγγελία σας. Μπορείτε επίσης να αλλάξετε τα στοιχεία σας επικοινωνώντας μαζί μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr. Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν εάν αλλάξετε τα στοιχεία σας. Εάν το πακέτο έχει ήδη αποσταλεί, η αλλαγή δεν είναι πλέον δυνατή και δεν μπορούμε πλέον να ακυρώσουμε την αποστολή της.
Ο ευκολότερος τρόπος για να αλλάξετε τον τρόπο πληρωμής σας είναι να ακυρώσετε την παραγγελία (αν δεν έχει αποσταλεί ή πληρωθεί) και να την υποβάλετε εκ νέου. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr. Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για την αλλαγή το συντομότερο δυνατό. Εάν έχετε επιλέξει τη μέθοδο πληρωμής με αντικαταβολή και το πακέτο έχει ήδη αποσταλεί, η αλλαγή δεν είναι πλέον δυνατή και δε μπορούμε να ακυρώσουμε την αποστολή.
Ο ευκολότερος τρόπος για να αλλάξετε τον τρόπο παράδοσης είναι να ακυρώσετε την παραγγελία (αν δεν έχει αποσταλεί ή πληρωθεί) και να την υποβάλετε εκ νέου. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr. Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για την αλλαγή το συντομότερο δυνατό. Εάν έχετε επιλέξει τη μέθοδο πληρωμής με αντικαταβολή και το πακέτο έχει ήδη αποσταλεί, η αλλαγή δεν είναι πλέον δυνατή και δε μπορούμε να ακυρώσουμε την αποστολή.
Μπορείτε να αλλάξετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας επικοινωνώντας μαζί μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr για να κανονίσουμε την προσαύξηση, την πίστωση ή την επιστροφή της διαφοράς. Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για την αλλαγή το συντομότερο δυνατό. Εάν το πακέτο έχει ήδη αποσταλεί, η αλλαγή δεν είναι πλέον δυνατή και δε μπορούμε να ακυρώσουμε την αποστολή.
Η επιβεβαίωση παραγγελίας θα αποσταλεί αυτόματα μόλις η παραγγελία σας ολοκληρωθεί επιτυχώς στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε κατά την υποβολή της παραγγελίας σας. Η επιβεβαίωση της παραγγελίας μπορεί να βρεθεί στο «spam» ή στα «Διαφημιστικά μηνύματα». Παρακαλούμε ελέγξτε όλους τους φακέλους ή πληκτρολογήστε «Επιβεβαίωση παραγγελίας» στη μηχανή αναζήτησης του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν δεν έχετε λάβει επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, είναι επίσης πιθανό να έχετε εισάγει λανθασμένα τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας κατά την υποβολή της παραγγελίας σας.
Εάν δεν έχετε λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας, επικοινωνήστε μαζί μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr.
Μπορείτε επίσης να παραγγείλετε για μια εταιρεία. Για να αγοράσετε online, επιλέξτε την επιλογή «Εταιρεία» στο καλάθι αγορών και στη συνέχεια καταχωρίστε όλα τα στοιχεία σας.
Η επιβεβαίωση της παραγγελίας που αποστέλλεται στο email σας δε θα περιέχει τον αριθμό φορολογικού μητρώου και τα στοιχεία της εταιρείας σας, καθώς αυτά καταγράφονται μόνο για σκοπούς τιμολόγησης. Στο δέμα σας θα επισυνάψουμε ένα φυσικό τιμολόγιο προς την εταιρεία. Εάν χρειάζεστε ένα τιμολόγιο PDF ή ηλεκτρονικό τιμολόγιο, παρακαλούμε ενημερώστε μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr.
Πληκτρολογήστε τον κωδικό έκπτωσης στο καλάθι στο βήμα 1 - στο παρακάτω πλαίσιο και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί «επιβεβαίωση».
Κατά την παραγγελία μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρακαλείστε να δώσετε τον κωδικό γραπτώς ή προφορικώς στον υπάλληλο που σας εξυπηρετεί.
Βεβαίως. Tα οφέλη της τηλεφωνικής παραγγελίας είναι τα ίδια με εκείνα της ηλεκτρονικής παραγγελίας. Παρακαλείστε να πείτε προφορικά τον κωδικό στον σύμβουλο και θα ληφθεί υπόψη κατά την παραγγελία.
Ναι, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο έναν κωδικό κάθε φορά. Η ισχύς του κωδικού και οι όροι χρήσης περιγράφονται πάντα στο σηµείο, από το οποίο λάβατε τον κωδικό.
Όχι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και να επωφεληθείτε μόνο από έναν κωδικό κάθε φορά. Δε μπορείτε να καταχωρήσετε πάνω από έναν κωδικό.
Εάν δείτε ότι ο κωδικός δεν είναι πλέον ενεργός κατά την παραγγελία, παρακαλούμε ελέγξτε τις προϋποθέσεις του κωδικού. Οι όροι και οι προϋποθέσεις αναγράφονται πάντα στο σημείο όπου πήρατε τον κωδικό. Ελέγξτε ότι πληρούνται όλοι οι όροι για τον ενεργοποιημένο κωδικό:
Εάν η αγορά σας πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις και ο κωδικός εξακολουθεί να μη λειτουργεί, παρακαλούμε ελέγξτε:
Ο κωδικός μπορεί να εξαφανιστεί με την αλλαγή της παραγγελίας και πρέπει να πληκτρολογηθεί εκ νέου. Επομένως, ελέγχετε πάντα αν ο κωδικός έχει ληφθεί υπόψη πριν από την υποβολή της παραγγελίας.
Εάν εξακολουθείτε να μη μπορείτε να εισαγάγετε τον κωδικό, καλέστε μας στο 211 23 43 231 ή στείλτε μας email στο info@futunatura.gr για να κάνετε την παραγγελία σας.
Μπορείτε να δείτε τους κωδικούς έκπτωσης που συνδέονται με την προσφορά στην ιστοσελίδα μας στην έγχρωμη στήλη στο πάνω μέρος της ηλεκτρονικής σελίδας και στο προϊόν.
Για τις προσφορές που συνδέονται με έναν κωδικό, θα σας ενημερώνουμε και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εάν είστε εγγεγραμμένος στο ενημερωτικό μας δελτίο.
Όχι, οι μειωμένες τιμές ισχύουν για όλες τις αγορές, είτε είστε εγγεγραμμένος χρήστης είτε όχι. Το ίδιο ισχύει και για τις ποσοτικές εκπτώσεις και την αξιοποίηση των κωδικών.
Όταν αγοράζετε μεγαλύτερες ποσότητες, διατίθεται έκπτωση ποσότητας σε ορισμένα προϊόντα. Οι εκπτώσεις ποσότητας είναι ορατές στην περιγραφή κάθε προϊόντος, όπου μπορείτε επίσης να επιλέξετε ένα πακέτο περισσοτέρων προϊόντων. Η ποσοτική έκπτωση θα εφαρμοστεί αυτόματα, ακόμη και αν προσθέσετε περισσότερα από ένα από ένα συγκεκριμένο προϊόν στο καλάθι σας και δεν επιλέξετε κάποιο πακέτο.
Μόνο οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πίστωση. Επομένως, είναι σημαντικό να συνδέεστε στο λογαριασμό σας πριν από κάθε αγορά.
Με την αγορά κάθε προϊόντος, οι εγγεγραμμένοι χρήστες λαμβάνουν μια πίστωση που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στην επόμενη αγορά τους. Η πίστωση είναι ορατή σε κάθε προϊόν και υπολογίζεται με βάση την τιμή πώλησης για 1 προϊόν. Το τελικό ποσό της πίστωσης υπολογίζεται στο ταμείο και ανέρχεται στο 3% της τιμής των προϊόντων, χωρίς ΦΠΑ.
Η πίστωση υπολογίζεται αυτόματα όταν συνδέεστε με το λογαριασμό σας και είναι ορατή στο καλάθι σας ή στο ταμείο.
Προσθέστε τον κωδικό στην παραγγελία σας γράφοντάς τον στο σχόλιο/μήνυμα που μας στέλνετε ως απάντηση στην επιβεβαίωση της παραγγελίας που λάβατε όταν κάνατε την παραγγελία σας. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε τον επιθυμητό κωδικό καλώντας στο 211 23 43 231 ή στέλνοντας email στο info@futunatura.gr. Παρακαλούμε να μας ειδοποιήσετε το συντομότερο δυνατό για την προσθήκη του κωδικού. Εάν το πακέτο έχει ήδη αποσταλεί ή πληρωθεί, η αλλαγή δεν είναι πλέον δυνατή και ο κωδικός κουπονιού δεν θα μπορεί πια να προστεθεί.
Για αγορές άνω των 50 €, ένα δώρο θα προστεθεί αυτόματα στην παραγγελία σας.
Για αγορές άνω των 39,99 €, τα δωρεάν μεταφορικά θα εφαρμοστούν αυτόματα στο καλάθι σας. Για δωρεάν μεταφορικά λαμβάνεται υπόψη η τιμή των προϊόντων χωρίς την έκπτωση (εάν μετά τον υπολογισμό της έκπτωσης το ποσό είναι μικρότερο από 39,99 € , τα δωρεάν μεταφορικά εξακολουθούν να ισχύουν).
Μπορείτε να διαμαρτυρηθείτε για ένα προϊόν εάν είναι κατεστραμμένο, ελαττωματικό ή ακατάλληλο και εάν τα χαρακτηριστικά του δεν συμφωνούν ή αποκλίνουν από την περιγραφή του προϊόντος στο διαδίκτυο.
Εάν το προϊόν είναι ακατάλληλο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr. Για την επιτυχή επίλυση μιας καταγγελίας, θα πρέπει να προσκομίσετε μια φωτογραφία που να δείχνει το ελαττωματικό προϊόν. Θα συνεννοηθείτε με τους συμβούλους μας για την επιστροφή του προϊόντος σε εμάς για να ελεγχθεί το ελάττωμα, γι' αυτό παρακαλούμε να μην πετάτε τα προϊόντα μέχρι να επιλυθεί η καταγγελία.
Δικαιούστε δωρεάν αντικατάσταση, πίστωση ή επιστροφή της τιμής αγοράς του προϊόντος για το οποίο υποβάλατε παράπονο.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα στους Όρους και Προϋποθέσεις: https://www.futunatura.gr/genikoi-oroi
Μπορείτε να ζητήσετε αποζημίωση για ένα προϊόν εάν αυτό είναι κατεστραμμένο, ελαττωματικό ή ακατάλληλο ή εάν τα χαρακτηριστικά του δεν ανταποκρίνονται ή αποκλίνουν από την περιγραφή του προϊόντος στο διαδίκτυο.
Δεν γίνονται δεκτές ενστάσεις για δυσαρέσκεια ή ακαταλληλότητα του προϊόντος που βασίζεται στην ατομική κρίση του χρήστη ή σε κακή χρήση. Δεν προσφέρουμε εγγύηση ικανοποίησης.
Επειδή θέλουμε να είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα μας, είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για συμβουλές ή ερωτήσεις σχετικά με τη χρήση του προϊόντος.
Εάν παραλάβατε λάθος προϊόν, παρακαλούμε ενημερώστε μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr. Θα μπορέσετε να συνεννοηθείτε με με τους συμβούλους μας για δωρεάν αντικατάσταση του προϊόντος.
Παρακαλούμε μην πετάξετε το κουτί του δέματος που λάβατε, καθώς θα είναι ο ευκολότερος τρόπος να παραδώσετε τα λάθος αντικείμενα στον ταχυμεταφορέα. Τα σωστά περιεχόμενα ή προϊόντα θα αποσταλούν αμέσως μόλις αναφερθεί το σφάλμα.
Εάν δεν έχετε παραλάβει όλα όσα παραγγείλατε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr. Θα συνεννοηθείτε με τους συμβούλους μας για τη δωρεάν παράδοση των προϊόντων που λείπουν. Τα προϊόντα που λείπουν θα αποσταλούν αμέσως μετά την αναφορά της βλάβης.
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν και να λάβετε επιστροφή χρημάτων εάν είναι αχρησιμοποίητο και σφραγισμένο. Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Παρακαλούμε ενημερώστε μας εγκαίρως για την επιστροφή, στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr.
Τα προϊόντα πρέπει να αποστέλλονται στη διεύθυνσή μας Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Σλοβενία. Παρακαλούμε να επισυνάψετε στο δέμα το τιμολόγιο/απόδειξη ή ένα σημείωμα με τα στοιχεία σας. Σας συμβουλεύουμε να στέλνετε το επιστρεφόμενο προϊόν συστημένο, καθώς έτσι διασφαλίζεται η παρακολούθηση του πακέτου. Tο κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί εκ των προτέρων διαφορετικά. Δεν αναλαμβάνουμε το κόστος για την επιστροφή του δέματος.
Για τα προϊόντα που είναι σφραγισμένα και δεν έχουν υποστεί ζημιά, θα σας επιστρέψουμε την τιμή αγοράς στον τραπεζικό σας λογαριασμό ή σε άλλο σύστημα πληρωμής (πιστωτική, PayPal) αμέσως μόλις παραλάβουμε το προϊόν. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το ποσό ως πίστωση.
Μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα που είναι σφραγισμένα και δεν έχουν υποστεί ζημιά χωρίς να αιτιολογήσετε την επιστροφή τους. Σε κάθε περίπτωση, θα ήμασταν ευγνώμονες για τα σχόλιά σας.
Μπορείτε να ανταλλάξετε το προϊόν εάν δεν έχει υποστεί ζημιά και είναι ακόμα σφραγισμένο εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Παρακαλούμε ενημερώστε μας εγκαίρως στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr.
Το προϊόν προς ανταλλαγή πρέπει να αποσταλεί στη διεύθυνσή μας Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Σλοβενία. Παρακαλείστε να επισυνάψετε στο δέμα το τιμολόγιο/απόδειξη ή ένα σημείωμα με τα στοιχεία σας. Σας συμβουλεύουμε να στέλνετε το προϊόν συστημένο, καθώς έτσι διασφαλίζεται η παρακολούθηση του δέματος. Tο κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί εκ των προτέρων διαφορετικά. Δεν αναλαμβάνουμε το κόστος για την επιστροφή του δέματος.
Ένα προϊόν που είναι σφραγισμένο και δεν έχει υποστεί ζημιά μπορεί να ανταλλαγεί με άλλο προϊόν αμέσως μετά την παραλαβή του πακέτου. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον σύμβουλό σας πριν από την αποστολή για να δείτε αν υπάρχει επιπλέον χρέωση και πώς μπορείτε να πληρώσετε την επιπλέον χρέωση, αν ανταλλάξετε με ένα πιο ακριβό προϊόν.
Εάν η επιστροφή σας εγκριθεί, μπορείτε να περιμένετε να λάβετε το χρηματικό ποσό της αγοράς εντός 10 εργάσιμων ημερών από την επιβεβαίωση της επιστροφής.
Για να υποβάλετε ένα παράπονο ή να υποβάλλετε τα σχόλιά σας, χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας στo σύνδεσμο https://www.futunatura.gr/index.php?route=information/contact ή στείλτε μας μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@futunatura.gr.
Η γνώμη σας σημαίνει πολλά για εμάς, γι' αυτό κάθε καλόπιστο σχόλιο ή πρόταση είναι ευπρόσδεκτα.
Εάν, όταν παραλάβετε το δέμα σας, παρατηρήσετε ότι έχει υποστεί ζημιά, ότι λείπει το περιεχόμενό του ή ότι παρουσιάζει σημάδια ανοίγματος, παρακαλούμε ενημερώστε μας αμέσως στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr.
Μην πετάξετε το κουτί ή το περιεχόμενο του κατεστραμμένου δέματος, περιμένετε πρώτα να λάβετε τις οδηγίες μας.
Μπορείτε επίσης κατά την παραλαβή να αρνηθείτε την παραλαβή ενός κατεστραμμένου δέματος από τον διανομέα.
Δικαιούστε δωρεάν αντικατάσταση, πίστωση ή πλήρη επιστροφή του ποσού αγοράς για το κατεστραμμένο πακέτο.
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι δυνατοί οι ακόλουθοι τρόποι πληρωμής:
Όταν κάνετε ηλεκτρονικές αγορές, επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής στο ταμείο - στο βήμα 2 που ακολουθεί παρακάτω.
Ο ευκολότερος τρόπος για να αλλάξετε τον τρόπο πληρωμής σας είναι να ακυρώσετε την παραγγελία σας (εάν δεν έχει ακόμη αποσταλεί ή πληρωθεί) και να την υποβάλετε εκ νέου. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr. Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν εάν αλλάξετε τον τρόπο πληρωμής σας. Εάν έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής με αντικαταβολή και το πακέτο έχει ήδη αποσταλεί, η αλλαγή δεν είναι πλέον δυνατή και δε μπορούμε πλέον να ακυρώσουμε την αποστολή.
Έχετε κάποιο προϊόν στο καλάθι σας που έχει απενεργοποιήσει την πληρωμή μέσω PayPal ή πιστωτικής κάρτας, οπότε δυστυχώς αυτή η πληρωμή δεν είναι δυνατή. Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα και PayPal είναι απενεργοποιημένη για όλα τα προϊόντα κάνναβης, μελατονίνης, διάλυμα lugol, μάκα και DMSO. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να επιλέξετε την πληρωμή με αντικαταβολή.
Η επιβεβαίωση της παραγγελίας και τα στοιχεία για την κατάθεση θα αποσταλούν αυτόματα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε κατά την παραγγελία σας. Η επιβεβαίωση παραγγελίας μπορεί να βρίσκεται στους φακέλους spam ή διαφημίσεων. Παρακαλούμε ελέγξτε όλους τους φακέλους ή πληκτρολογήστε «Επιβεβαίωση παραγγελίας» στη μηχανή αναζήτησης του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου.
Είναι επίσης πιθανό να έχετε πληκτρολογήσει λανθασμένα τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, γι' αυτό παρακαλούμε να ελέγξετε ξανά τη διεύθυνση mail, που εχετε δώσει.
Εάν δεν έχετε λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας, επικοινωνήστε μαζί μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr.
Το σύστημά μας είναι αυτοματοποιημένο, οπότε δεν απαιτούνται βεβαιώσεις και αποδείξεις πληρωμής. Παρακολουθούμε τακτικά και σε καθημερινή βάση τις μεταφορές στον τραπεζικό μας λογαριασμό.
Εάν επιθυμείτε η παραγγελία σας να αποσταλεί από εμάς αυθημερόν, μπορείτε να το ζητήσετε από τον σύμβουλό μας, αφού πρώτα στείλετε την επιβεβαίωσης της παραγγελίας στο info@futunatura.gr.
Μπορείτε να κάνετε αγορές με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες VISA και MASTERCARD.
Στο ταμείο, παρακαλείστε να επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής «Πιστωτική κάρτα». Αφού κάνετε κλικ στην επιλογή «Επιβεβαίωση παραγγελίας», θα μεταφερθείτε σε μια σελίδα όπου μπορείτε να καταχωρήσετε τα στοιχεία της κάρτας πληρωμής σας.
Για λόγους ασφαλείας, είναι σημαντικό να έχετε ρυθμίσει μια ασφαλή υπηρεσία πληρωμής με κάρτα στην τράπεζά σας. Αυτό σημαίνει ότι μετά την εισαγωγή του κωδικού επαλήθευσης, θα λάβετε επίσης έναν κωδικό ασφαλείας μέσω SMS. Εάν δεν λάβετε κωδικό ασφαλείας, επικοινωνήστε με τον πάροχο τραπεζικών υπηρεσιών ή τον εκδότη της κάρτας σας.
Εάν η παραγγελία υποβληθεί με επιτυχία και η πληρωμή πραγματοποιηθεί επιτυχώς, θα εμφανιστεί το μήνυμα «Σας ευχαριστούμε για την παραγγελία σας!» στην ιστοσελίδα μας.
Για λόγους ασφαλείας, είναι σημαντικό να έχετε ρυθμίσει μια ασφαλή υπηρεσία πληρωμής με κάρτα στην τράπεζά σας. Εάν έχετε προβλήματα με την πραγματοποίηση της πληρωμής, παρακαλούμε επικοινωνήστε πρώτα με τον πάροχο τραπεζικών υπηρεσιών ή τον εκδότη της κάρτας σας.
Προβλήματα μπορεί επίσης να προκύψουν εάν έχετε αργή σύνδεση στο διαδίκτυο ή εάν δεν πληκτρολογήσετε τον κωδικό ασφαλείας σωστά ή αρκετά γρήγορα.
Εάν η αγορά δεν ολοκληρωθεί μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας και η σελίδα χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να φορτώσει, το πιθανότερο είναι ότι η παραγγελία δεν έχει πραγματοποιηθεί με επιτυχία. Σε αυτή την περίπτωση, διακόψτε τη διαδικασία φόρτωσης και προσπαθήστε να πραγματοποιήσετε την αγορά αργότερα από άλλη συσκευή ή επιλέγοντας διαφορετικό τρόπο πληρωμής.
Εάν δεν καταφέρετε να επιλύσετε το πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr.
Στο ταμείο, επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής «PayPal». Αφού κάνετε κλικ στην επιλογή Ολοκλήρωση παραγγελίας», θα μεταφερθείτε στη σελίδα του PayPal, όπου θα εισάγετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας στο PayPal και θα επιβεβαιώσετε.
Εάν η παραγγελία υποβληθεί με επιτυχία και η πληρωμή πραγματοποιηθεί επιτυχώς, θα εμφανιστεί το μήνυμα «Σας ευχαριστούμε για την παραγγελία σας!» στην ιστοσελίδα μας.
Αποστέλλουμε τις αποστολές το συντομότερο δυνατό.
Δευτέρα έως Παρασκευή φεύγουν την ίδια εργάσιμη ημέρα (έως τις 11:00) και την επόμενη εργάσιμη ημέρα τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες. Ενδέχεται να υπάρξουν διαφοροποιήσεις με βάση τα χρησιμοποιούμενα μέσα πληρωμής ή τον αυξημένο φόρτο εργασίας.
Για τον ακριβή χρόνο αποστολής της παραγγελίας από τις αποθήκες μας, παρακαλούμε ελέγξτε τον χρόνο αποστολής, που αναγράφεται στο σύνδεσμο του εκάστοτε προϊόντος.
Η παράδοση διαρκεί κατά μέσο όρο 4-7 εργάσιμες ημέρες.
Το κόστος παράδοσης της επιλεγμένης υπηρεσίας παράδοσης είναι ορατό στο βήμα υποβολής της παραγγελίας.
Για παραγγελίες άνω των 39,99 €, η παράδοση είναι δωρεάν.
Η παράδοση είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 39,99 € ή σε περίπτωση ειδικών προσφορών με την εισαγωγή του κωδικού.
Οι υπηρεσίες παράδοσης που μπορείτε να επιλέξετε είναι ορατές στο βήμα υποβολής της παραγγελίας.
Κατά τις ηλεκτρονικές σας αγορές, επιλέγετε τη μέθοδο παράδοσης στο ταμείο - στο βήμα 2 παρακάτω.
Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας μπορείτε να καταχωρίσετε διαφορετική διεύθυνση παράδοσης από αυτή του πληρωτή. Κάντε κλικ στην επιλογή «Αποστολή σε άλλη διεύθυνση» κατά την εισαγωγή των στοιχείων σας. Θα ανοίξει το πεδίο «Στοιχεία παραλήπτη», όπου μπορείτε να καταχωρήσετε τη διεύθυνση παράδοσης.
Θα ενημερωθείτε για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης από την υπηρεσία παράδοσης που έχετε επιλέξει.
Δεν είναι δυνατόν να ορίσουμε μια προκαθορισμένη ημερομηνία παράδοσης, καθώς αυτή εξαρτάται από την υπηρεσία παράδοσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να μπορέσετε να κανονίσετε την ημερομηνία παράδοσης απευθείας με την υπηρεσία παράδοσης.
Θα επικοινωνήσει μαζί σας ένας διανομέας για να προγραμματίσετε άλλη ημερομηνία παράδοσης ή παραλαβής από το σημείο επιλογής σας.
Μπορείτε να παραλάβετε το δέμα σας από το κατάστημα της υπηρεσία παράδοσης με τον αριθμό παρακολούθησης και την ταυτότητά σας.
Όλα τα πακέτα αποστέλλονται από τη Σλοβενία.
Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση του δέματός σας με τον αριθμό παρακολούθησης που λαμβάνετε στο μήνυμα από την εταιρεία παράδοσης ή με τον σύμβουλό μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr.
Μπορείτε να αλλάξετε τη διεύθυνση παράδοσής σας γράφοντάς μας ως απάντηση στο μήνυμα επιβεβαίωσης που λάβατε όταν κάνατε την παραγγελία σας. Μπορείτε επίσης να αλλάξετε τα στοιχεία παράδοσής σας επικοινωνώντας μαζί μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr. Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για την αλλαγή της διεύθυνσης παράδοσης το συντομότερο δυνατό. Εάν το δέμα έχει ήδη αποσταλεί, η αλλαγή δεν είναι πλέον δυνατή και δε μπορούμε να ακυρώσουμε την αποστολή.
Μπορείτε να αλλάξετε τον τρόπο παράδοσης ή την υπηρεσία παράδοσης γράφοντάς μας ως απάντηση στο μήνυμα επιβεβαίωσης που λάβατε όταν κάνατε την παραγγελία σας. Μπορείτε επίσης να αλλάξετε τη μέθοδο παράδοσης επικοινωνώντας μαζί μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr. Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για την αλλαγή το συντομότερο δυνατό, καθώς αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να μπορέσουμε να αλλάξουμε την επιλεγμένη υπηρεσία παράδοσης. Εάν το δέμα έχει ήδη αποσταλεί, η αλλαγή δεν είναι πλέον δυνατή και δε μπορούμε να ακυρώσουμε την αποστολή.
Εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την παράδοση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr.
Όχι. Μπορείτε να κάνετε αγορές ως επισκέπτης ή ως εγγεγραμμένος χρήστης.
Μπορείτε να εγγραφείτε κάνοντας κλικ στο «Σύνδεση» στην επάνω δεξιά γωνία. Θα ανοίξει ένα παράθυρο όπου θα κάνετε κλικ στο «Δημιουργία λογαριασμού», και στη συνέχεια θα ανοίξει μια σελίδα για να εισάγετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
Μπορείτε να εγγραφείτε μαζί με την παραγγελία σας. Μπορείτε να επιλέξετε «Δημιουργία νέου λογαριασμού χρήστη» στο ταμείο.
Κατά την εγγραφή σας, θα σας δοθεί επίσης ένας κωδικός πρόσβασης που θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε για να συνδέεστε στο κατάστημα στο μέλλον. Το όνομα χρήστη είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
Όχι, πρέπει να εγγραφείτε ξεχωριστά για να εγγραφείτε.
Μπορείτε να εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας στην πρώτη σελίδα του ιστότοπού μας.
Με την εγγραφή σας, μπορείτε να επωφεληθείτε από ένα πιστωτικό υπόλοιπο. Για να επωφεληθείτε από αυτό το πλεονέκτημα, είναι σημαντικό να συνδέεστε στο λογαριασμό σας πριν από κάθε αγορά.
Με την αγορά κάθε προϊόντος, οι εγγεγραμμένοι χρήστες λαμβάνουν μια πίστωση που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στην επόμενη αγορά τους. Η πίστωση είναι ορατή σε κάθε προϊόν και υπολογίζεται με βάση την τιμή πώλησης για 1 προϊόν. Το τελικό ποσό της πίστωσης υπολογίζεται στο ταμείο και ανέρχεται στο 3% της τιμής των προϊόντων, χωρίς ΦΠΑ.
Το υπόλοιπο υπολογίζεται αυτόματα κατά την είσοδο του χρήστη και είναι ορατό στο ταμείο.
Αν έχετε συνδεθεί επιτυχώς και θέλετε απλώς να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας, κάντε κλικ στο «Προφίλ» στην επάνω δεξιά γωνία (όπου συνδεθήκατε). Θα ανοίξει ένα παράθυρο όπου θα κάνετε κλικ στο «Αλλαγή κωδικού πρόσβασης». Θα ανοίξει μια σελίδα όπου μπορείτε να εισάγετε τον νέο σας κωδικό πρόσβασης και να τον επιβεβαιώσετε κάνοντας κλικ στο «Συνέχεια».
Εάν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής, κάντε κλικ στο «Σύνδεση» στην επάνω δεξιά γωνία. Θα ανοίξει ένα παράθυρο όπου θα κάνετε κλικ στο «Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης». Θα ανοίξει μια σελίδα όπου μπορείτε να εισάγετε το e-mail σας. Κάντε κλικ στο «Συνέχεια» και ένας νέος κωδικός πρόσβασης θα σταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που καταχωρήσατε.
Εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την εγγραφή, τη σύνδεση ή τον κωδικό πρόσβασής σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr.
Αφού συνδεθείτε επιτυχώς με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας, θα μεταφερθείτε στη σελίδα «Το προφίλ μου», όπου μπορείτε να κάνετε αλλαγές στα στοιχεία σας κάνοντας κλικ στην επιλογή «Τα στοιχεία μου».
Μπορείτε επίσης να μπείτε στο λογαριασμό σας αφού συνδεθείτε επιτυχώς, κάνοντας κλικ στο «Προφίλ» πάνω δεξιά και κάνοντας κλικ στο «Τα στοιχεία μου» για να αλλάξετε τα στοιχεία σας.
Αφού συνδεθείτε επιτυχώς, θα μεταφερθείτε στη σελίδα «Το προφίλ μου», όπου μπορείτε να ελέγξετε το υπόλοιπό σας κάνοντας κλικ στην επιλογή «Υπόλοιπο».
Μπορείτε να ελέγξετε το πιστωτικό σας υπόλοιπο κάνοντας κλικ στο «Προφίλ» πάνω δεξιά, όπου μπορείτε να δείτε το υπόλοιπό σας δίπλα στο πρώτο στοιχείο «Υπόλοιπο».
Αφού συνδεθείτε επιτυχώς, θα μεταφερθείτε στη σελίδα «Το προφίλ μου», όπου μπορείτε να ελέγξετε τις προηγούμενες αγορές σας κάνοντας κλικ στο «Οι παραγγελίες μου».
Η πίστωση προστίθεται στο λογαριασμό του χρήστη μετά την επεξεργασία της παραγγελίας. Εάν παρατηρήσετε ότι υπάρχει πρόβλημα με το πιστωτικό υπόλοιπο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 211 23 43 231 ή στο info@futunatura.gr.